Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~IggyArbuckle | użytkownik

imię i nazwiskoKrystian Siwiecki adresJaroty zarejestrowany30.01.2008 @23:30:20 ostatnio na stronie22.03.2012 @22:41:42



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty40 komentarze100 posty na forum2

komputer / sprzęt
Canon s3, Mój kochany pecet i najzwyklejszy analog kodaka teraz posłóguje się Finepix S9500 nikon d60

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~emottional    09.07.2008 @14:49:06
zawsze jednak pomaga i ułatwia pracę
~Jennny    09.07.2008 @14:08:07
fajne zestawienie ulubionych książek
~maluch    10.06.2008 @23:16:02
następnym razem może
_______
l'espoir meurt dernier....
~mishel    24.05.2008 @22:01:25
Świetna galeria.
Zachwycające zachody. Jestem pod wrażeniem
Pozdrawiam ciepło.
~sareenka87    17.05.2008 @13:17:27
świetne prace
tylko pogratulować
~LovePhotography    21.04.2008 @13:54:23
Jakie piękne widoki w galerii !!
~ostatniaprosta    13.04.2008 @20:15:38
to, wedlug mnie jest skok, skacze kobieta, młoda osoba, foto jest wykonane pod słońce w dodatku (o jeju) w dodatku jest zły kontrast, zła biel, i w ogóle foto jest do d***
~anber    13.04.2008 @13:20:58
to trzeba uczyc się na błędach, a Ty "mistrzu" zamiast krytykowac mógłbyś coś poradzic :P
~anber    13.04.2008 @08:30:14
no nie powiem żebyś poprawił mi humor, ale nie przejmuję się byle komentem...
na ogół się cieszę wszystkim i nie mam zamiaru rozpaczać z takiego powodu, że ktoś dał mi taką a nie inną ocenę
a współczuć nie masz mi czego, możesz mi jedynie pozazdrościć, że umiem się śmiać i czerpać z życia radość, o!
~anber    12.04.2008 @18:11:07
eee dzięki za wyczerpujący komentarz
miłego dnia
~carpatia78    03.04.2008 @23:19:33
trudno...
~carpatia78    03.04.2008 @23:18:46
ale się czepia...
~carpatia78    03.04.2008 @23:16:02
takie jest Twoje zdanie...każdy ma do niego prawo...ja jednak się z Tobą nie zgodzę...ale jakoś to przeżyję...
~moralnykundel    30.03.2008 @23:39:42
hehe osoba dalej była ojcem zaabsorbowanym grą w piłkę dziękuje za odwiedziny
_______
na szczycie Fudżi i tak jest pełno ślimaków
~polzartem    28.03.2008 @19:42:12
niezłe te zachody
_______
people are fragile things, you should know by now ♪
~Baggs    24.03.2008 @14:35:31
http://www.ocena.digart.prv.pl/ weź se to do serca tak samo jak inni powinni.
~maliniasta    21.03.2008 @15:36:49
a czy to jest lilijka harcerska...?
wątpie...
~bakusiowa    21.03.2008 @15:33:45
mi z tym dobrze ;d na ksiażki mi nie żal ^^
wesołych
_______
"And my soul from out that shadow that lies floating on the floor
Shall be lifted...Nevermore."
~bakusiowa    21.03.2008 @15:24:06
drukuj sobie ksiazke o fotografi no powodzenia xD jesli tak to poprosze o jakiegos ebooka o makro. powodzenia xD
_______
"And my soul from out that shadow that lies floating on the floor
Shall be lifted...Nevermore."
~bakusiowa    21.03.2008 @15:16:27
a ja informatykiem nie jestem ale przeszukałam ful stron i wierz mi. moze sie wydawac ze tam jest dużo dopuki sie nie weźmie jakiejs ksiazki w rękę. xD
_______
"And my soul from out that shadow that lies floating on the floor
Shall be lifted...Nevermore."
~bakusiowa    21.03.2008 @15:11:22
na internecie nic o makro nie ma.. wierz mi, szperałam duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuużo xD w każdym razie jest tylko 1/50 tego co jest w tej ksiazce. i to po trochu na innej stronie wszędzie co innego piszą :P
_______
"And my soul from out that shadow that lies floating on the floor
Shall be lifted...Nevermore."
~bakusiowa    21.03.2008 @15:05:28
na Twoją prośbe xD ja tam sie w makro ucze. jedyne co umiem robić to kropelki.. a to troche ogranicza pole działania. no i ten śnieg jak sie wybieram w plener to też nie miły xD radze Ci poczytaj książki jakies bo to pomaga ja juz na ksiażki wydałam 200zł.. tyle co mnie kosztował konwerter do makro xD
_______
"And my soul from out that shadow that lies floating on the floor
Shall be lifted...Nevermore."
~bakusiowa    21.03.2008 @14:58:13
nie..? xD nie rozumiesz chyba.. ^^'
fragment ksiażki Michaela Freemana:
"Skala odwzorowania to stosunek rozmiaru obrazu do rozmiaru przedmiotu. Na przykład jeśli obiekt o wysokości 32mm na matrycy ma wysokośc 8mm, skala odwzorowania wynosi 1:4 (tzn 32 podzielone przez 8mm). Powiększenie to pojęcie które oznacza to samo. To rozmiar przedmiotu podzielon przez rozmiar obrazu. W tym przykładzie powiększenie wynosi 0.25x"
_______
"And my soul from out that shadow that lies floating on the floor
Shall be lifted...Nevermore."
~bakusiowa    21.03.2008 @14:52:58
soczewki makro i tryb makro nie musi od razu dawac makro.. istnieje cos takiego jak fotografia zlbiżeniowa i makrofotografia a to są dwie inne rzeczy.. i tyle z tego tematu. oczywiscie mała częśc odróżnia te dwie rzeczy radze cuś poczytać
_______
"And my soul from out that shadow that lies floating on the floor
Shall be lifted...Nevermore."
~bajkowa    21.03.2008 @00:06:07
też ją bardzo lubię widzę że Harrego Pottera też lubisz A czytasz może Coelho? Polecam i pozdrawiam.
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt